Mayıs 30, 2011
hastaLık ßuhranı.
En son ne zaman hasta oLduğunu hatırLayamayan insanLardanım ßen. HatırLamıyorum da değiL, hatırLıyorum; ortaokuLdaydım.. DeLi gißi üşütüp tam ßir hafta yatak döşek yatmıştım. O kadar ki yattığım yerde 4 kiLo vermiştim.. Sonrasında hep ßasit grißaL enfeksiyon şekLinde seyretti hastaLıkLar.. DiğerLerini karıştırmazsak şayet.

Ve Lakin geLin görün ki, son iki gündür ßen ßen değiLim sanki. ßu ßurun kattiyen ßenim değiL. Nefes aLamıyorum.. Yutkunamıyorum.. ßir üşüyüp ßir terLiyorum. TerLemek dediğim de koLay hazmediLir ßir şey değiL.. Sanki ßiriLeri ßeni ßir anda 7o santigrat derece ısıda ßir kazana sokup çıkartıyor..

KoLay koLay hasta oLmayan insanLarın, hastaLık mızmızLanmaLarı pek taßidir ki çok az kişiye nasip oLur. ßahsi geçen süre içinde sinir ßozucu ßir çocuktan farksızım. Kendi çocuğum oLsa canını yakarım o kadar sinir ßozucuyum. SürekLi söyLeniyorum, hiçßir şeyi beğenmiyorum, küsüyorum. Sonra da çok üzüLüp ağLıyorum. Tüm ßunLarı yaparken ergen psikoLojisine girdiğimi ßeLirtmeme gerek yok sanırım? Hayatım ßoyunca ßöyLe oLacak diye de korkuyorum üstüne üstLük..

İşin çıkmaza girdiği nokta; tüm ßunLarı yaptığımı ßiLiyorum, çekiLmez oLduğumun farkındayım ve çevremdeki herkesten ekstra iLgi ßekLiyorum. Herkes işini gücünü bırakıp benim peşimde doLaşmaya mecbur sanki.. Ama istiyorum. Hastayken gerçekten çekiLmezLiğin sınırLarını zorLuyorum..

ßu aßuk saßuk ruh haLime ßugünLerde ßir de finaL stresi ekLenmiş haLde..
Tanrım!
Sana geLiyorum!
posted by Jaérn. @ 02:36  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..