Mayıs 12, 2011
diyaLoq*
Dipnot yerine iLk not oLarak, günLerdir ßLoğuma uLa$amamamın nedeni siz haddini ßiLmez yoßazLara derinden sevgiLerimi sunuyorum!

xxx

GünLer eriyor avuçLarımda.. ßugünLerde sesine tahammüL edeßiLdiğim tek insan pete murray. GüzeL $eyLer hayaL etmemi ve ßeLki de içimde ßüyüttüğüm öLümcüL dü$man ümidi ßesLememi sağLıyor.. $araßın kekremsi tadını geçirirken ßoğazımdan, ßeynime hücüm eden onLarca cümLeyi sıraLamaya çaLı$ıyorum. Pete so beautifuL söyLemeye ßa$Layınca açılıyor kapısı ruhumun..

xxx

"ßir oda!" diyorum. Lanet oLasıca O'na sadece ßunu söyLemek istiyorum. Sıkı$ıp kaLdığımız, kendimizi sınırLadığımız küçücük ßir oda.

"KaLmayaLım ßurada, gideLim.." dese de, ona yapamayacağımızı anLatmam çok zor..

O.. Her zaman ßeni koLumdan ßacağımdan çeki$tirerek hayaL ßiLe edemeyeceğim yerLere, yeni hayatLara sürükLedi oysa.. Komutayı ona ßıraksam ve arkama yaslansam, hayaL ettiklerimizi gerçekLe$tireßiLecek kusursuz adımLar atacak ßiLiyorum.. Korkuyorum.

SarıLıyor, öyLe sıkı, öyLe içimden..
"Korkma!" diyor, "ßa$aracağız.. FaLcı kadını duymadın mı?"

"Duydum." diyorum yaramazLık yaptığı anla$ıLmı$ çocuk edasıyLa. "Evet duydum. Ne diyordu? Seni yaßancı ßayrakLar aLtında görüyorum, avrupaya gidecek ve orada ya$ayacaksın güzeL kızım.."

"Sizi demek istedi heraLde?!" diye ßöLüyor Lafımı.

"ßizi? Evet ßizi.."

ßir an, kendi kendime konu$tuğumu farkedip irkiLiyorum. Sesimin duyuLup duyuLmadığından emin oLmak için çevreme ßakınıyorum ki, aynı odada, konu$manın ßa$ında ve yaLnızım. İnsanın hayatı ßoyunca yaLnız olması $izofrenik etkiLer ßırakaßiLiyor sanırım..

Kafamı çeviriyorum ve ßeni ßa$tan a$ağı küçümseyerek süzen diğer ßen'Le kar$ıLa$ıyorum. O her zaman ßöyLedir, sürekLi açık arar, asLa konuşmaz.. İğneLeyici ßakı$LarıyLa ezip geçer. Göz göze geLdiğimiz an;

"Duydun i$te!" diyorum. "Peki senin öLdürücü
ßakı$larını ßa$ka yana çevirip söyLeyeceğin ßir $eyLer var mı?"

Her zamanki gißi konu$muyor.. Garip ßir $ey yapıyor. Doğru gördüğüme inanmıyorum önce, suratım soru i$areti gißi görünüyor. ßir daha yapıyor. Evet evet, göz kırpıyor! Tüm ßenLiğim ßu deği$im konusunda ßenden haßersiz ßirLik oLmu$, i$ çeviriyor!

Aman tanrım!





*AnLam ßa$Lığın aLtındadır.
posted by Jaérn. @ 00:51  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..