Aralık 09, 2006
dü$MedeN ko$aMaz iNsaN..
İçim ßuLanıyor.. Ki$iLiksizLikLerini toprağın aLtına gömmeye çaLı$arak ya$ayan, ßa$kaLarının adLarını kuLLanarak tepeLere çıkan insanLardan tiksiniyorum.. Durup dü$ünüyorum ve onca zaman araLarında kaLdığım için kendimden utanmam gerektiğine karar veriyorum.. Tam oLarak nereye oLduğunu ßiLmesem de, gidiyorum.. Ki$iLiğimi toprağın aLtına gömmeye çaLı$madan, kendimi sınırLamadan, dü$ünceLerimi haykıraßiLeceğim ßir yere..

Yeni ßir i$, yeni ßir sorumLuLuk gerektirir.. Her i$te varmı$ ya ßir hayır, iyinin çok daha iyisi var kapının önünde.. $ans mı ßu? Getirdiği $eyin adı mutLuLuk mu? Seviyorum ßu hissi.. A$ık oLmak gißi.. ßitmesin istiyorum.. Dü$ününce, asLında yeni ßa$Ladığımızı farkediyorum.. ßo$a geçen hayatLara inat daha iyiye, çok daha iyi oLaßiLmek için pLanLar kuruyorum.. Aranızdan sıyrıLıyorum.

Aramızdaki farkın ßoyutu ßurada ßeLLi oLuyor zaten, ßen çevremdekiLere değiL, kendime tepeden ßakıyorum. Kendi kendime ßaktığım o tepeye uLa$mak için ko$uyorum.. Tamam dü$üyorum.. Dü$meden ko$amaz ki insan..
posted by Jaérn. @ 00:27  
1 Comments:
  • At 09 Aralık, 2006 00:55, Blogger ashkar said…

    bazıları kendine karşıdan bile bakamazken senin yaptığın kayda değer bence.
    koş ki ulaşasın istediklerine

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..