Haziran 09, 2010
küçük hayaLLérimdé ßén..
ßu hep oLuyor..
Sırtımdaki ağrı arttığında, sağ eLim tutmaz oLduğunda, göz kapakLarım ağırLa$tığında, i$im hayatımı eLe geçirdiğinde; geLecekte hissediyorum kendimi. Sonsuz mutLuLuk var mıdır? $u an ve tüm ßu anLarda var i$te. TatLı isyanLarı, zor sınavLarı, uykusuz zamanLarıyLa önemLi ßir viraj daha..
Seviyorum.

xxx

KaLemi ve gözLüğü masanın üzerinde ßırakıp kaLkıyorum saatLerdir oturduğum yerden. Tanrım, ßeLimdeki ağrıdan öte ßir $ey.. ßir sigara yakıyorum hazır{!} ayaktayken, camı da açıp çıkıyorum odadan..
SaLona girdiğimde ßarney ayakLanıyor, saatLerdir görmediği sahißine ßir jest yapıyor ve ßa$ını uzatıyor.. "ßugün dı$arı çıkamadığımız için üzgünüm tatLım" diyorum, sanki anLıyor.. ßaLkon kapısını da açtığımda içeride serin ßir rüzgar esiyor ve nehrin kokusu ßeni Lise yıLLarıma götürüyor..
O zamanLardan ßu zamanLara neLer oLup ßittiğini $öyLe ßir tartıyorum, kaweLerimi dü$ünüyorum.. YaptıkLarımıza, ya$adıkLarımıza, ßurunLarımızı çeke çeke ağLadıkLarımıza o an tüm samimiyetimLe güLüyorum.
Ve endorfin, {evet, ßana ßöyLe hitap etmesini isterdim.. } seni çok özLüyorum.
posted by Jaérn. @ 03:43  
1 Comments:
  • At 11 Haziran, 2010 16:15, Anonymous Adsız said…

    endorfin.. iimiş bi de damardan yasal yolu olaymış.. fosfor da olabilir keza..

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..