Aralık 18, 2007
anné kucağı
Yorgunum..
AnLatmaktan, anLamaya çaLı$maktan, ya$adığım hayattan yoruLdum.
Kendimce ßir çözüm de ßuLdum; susuyorum.
SakinLe$mek istiyorum..
ßiraz huzur, ßir parça mutLuLuk ve anne kokusu..

Gidiyorum.
Dünya üzerinde ßeni en çok sevenin kucağında uyumak için..
SaçLarımı da ok$ar ßeLki..
SertLe$mi$ kaLßimin yumu$ak yanLarına dokunur..

Hani a$k me$k, cart curt diye savuruyoruz ya cümLeLerimizi..
PaLavra..

Hayatında hiç oLmayacağın kadar verici oLuyorsun..
Seviyorsun ßir de, sahipLeniyorsun..
Sonra sevdiğinin keyfini ßekLemeye koyuLuyorsun..

ßir anda uyanıp ne yaptığını sorguLuyorsun..
GözLerin aniden açıLmı$ gißi.
Uzun ßir uykudan uyanmı$ gißi..

SevmekLe kendini harap etmek arasındaki ince çizgi ßeLiriveriyor gözLerinin önünde.
Önce ne oLduğunu anLayamıyorsun;
Diyorum ya; ßir anda dank ediyor..
SevgiLinLe, arkada$ınLa, dostunLa..
Hep ßöyLe.
Gün geLir ve açıLır tüm perdeLer..

ßir tek annen yapmıyor ßunu;
Deği$miyor..
Perdeler kapaLıyken de aynı, açıLdığında da..
ßir anLık güLü$üne dünya veriLecek ßir tek o var;
ßiLiyorsun.

PerdeLer açıLıyor;
DiğerLerini de zamanLa görüyorsun..

Uzunca ßir süre yok'um.
İsteniLdiği gißi.
posted by Jaérn. @ 12:16  
2 Comments:
  • At 18 Aralık, 2007 18:40, Anonymous Adsız said…

    Her kim istediyse halt etmiş =\ dinlen huzura er, dön çabuk! dön, dön!

     
  • At 21 Aralık, 2007 00:08, Anonymous Adsız said…

    İstenmediği gibi uzun süreler burada olmuyorsun ..
    Evet,anne kucağı =) Ne mutlu bana; 2 tane Anne'm var =) Burada 1 kalp hep seninle Anniş'im,nice bayramlara ..

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..