Temmuz 23, 2008
fazLa.
ßu kadarı hakikaten fazLa.. AnLatmak istedikLerim ßoğazıma yapı$ıp kaLıyor, gözya$ı dedikLeri sıcak sıvı anLatıyor çoğu kez. Çünkü ßoğuLuyorum, çünkü çok doLuyum, çünkü ßu haksızLık..
Çünkü.. Çünkü.. Çünkü..

i$ hayatının acımasız oLduğunu öğreneLi çok ama çok uzun zaman oLuyor. Tamam, acımasız oLsun, yorsun, hırpaLasın ama haksızLık yapmasın. ßuna dayanamıyorum. Ara sıra(!) yapaßiLeceğimi söyLediğim i$Lerin üzerime yapı$ıp kaLmı$ oLması da değiL proßLem, proßLem ßu ekstraLar için, -sanki görevimmi$ de yapmıyormu$um gißi..- azar i$itmem.
Diğer ßir sorun oLduk oLmadık konuLarda, saçma sapan ßahaneLerLe azar i$itmem.
Ve diğer ßir sorun sevdiğim, saygı duyduğum için azarLarı sineye çekmemin ßekLenmesi..
Ve diğer ßir sorun mesai arkada$ımın ßana ßir vazoymu$um gißi davranması. Evet, nefes aLan ßir vazo. ßir vazoya seLam dahi veriLmez çünkü..

Görevim oLmayacak $eyLeri yapmam gerizekaLı oLduğumu, saf oLduğumu, kuLLanıLmam gerektiğini, tartakLanmamı gerektirmiyor oysa. İyi niyet her yerde suistimaL ediLiyor ya; sinirimden oturup kana kana ağLıyorum. Saßah saßah ßunca gözya$ı nerden geLiyor ßiLmiyorum.
GeLiyor.


Ara ara ßana da geLiyorLar.. Zaten yeterince ßüyük sorumLuLukLarım var, tüm ßunLar üstüne tüy dikiyor.. İçim daraLıyor; kaçıp gitmek istiyorum. Ama safım(!) ya; verdiğim sözLere, i$ disipLinime saygı duyuyorum..

ßiLiyorum; ßen ßu kafayLa çok ya$amam.
posted by Jaérn. @ 09:47  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..