Ağustos 09, 2006
açıKçası;

Neden ßu denLi sahipLeniyorum, neyi kimden sakınıyorum henüz anLamı$ değiLim. ßiLdiğim ufak tefek ayrıntıLar dı$ında ßu konuya dair ne dü$ünmem gerektiğine de henüz karar vermi$ değiLim.. ßeLki ßüyütüyorumdur, saçmaLıyor da oLaßiLirim ama ßunLar eLimde oLan $eyLer değiL. İsmine ßiLe gıcık oLuyorum, kaLdı ki sesi, görüntüsü.. Sonuçta senin hayatında, ßeLki ßeni aLakadar etmemesi gereken dönemde ama çok önemLi ßir yerde. İ$te sorunum ßu ßenim. ßir insanın hayatında iLk a$k oLma yüzden yıLLar geçtikçe, ya$Lar iLerLedikçe dü$üyor zaten. Mümkün oLduğu kadar sakinim ve mümkün oLduğu kadar uysaL. Ama ßir yere kadar i$te, eLimden ßu kadarı geLiyor. Sevdiğini payLa$mak kavramı ßir kenara, kaLdı ki eski sevgiLisiyLe.. Sana kar$ı herhangi ßir $ey hissetmiyor oLaßiLir, mutLuLuğunu istiyor da oLaßiLir, ßenim derdim gözLeriyLe. Sana ßenim penceremden ßakmı$ ßir çift göz istemiyorum çevrende. ßu kadar ßasit ßir durum asLında. SinirLi değiLim inan. Ve te$ekkür ediyorum ßana kar$ı açık oLduğun için.
ßir de $öyLe ßir sorum var; sen dostum oLan, sadece ßeni sevdiğini söyLemi$ ßirinden ßeni ßu denLi kıskanırken, ßenim; dostun oLan eski sevgiLinden, özeL $eyLer payLa$tığın insandan seni kıskanmam anormaL mi?
ßüyüttüğümü hiç sanmıyorum..
Hayatımızın hiçßir döneminde onu, adını, msn'ini, teLefon numarasını istemiyorum.
Çok açık anLatıyorum asLında.
posted by Jaérn. @ 00:09  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..