Aralık 07, 2006
peNcereMdeN $ehr-i MutLuLuk MaNzaraLarı..
Her $ey mükemmeL oLmaLı oysa..
Uzak kaLmamaLı iki aynı ruh ßu denLi..

MükemmeL ßir haftasonuydu.. MükemmeLden öte ßir taßir geLmiyor $u anda akLıma.. $imdi diyorum ki, ke$ke hiç dönmeseydim. KaLsaydım, istanßuL ßenim kanatLarımın aLtında oLsaydı, ßen senin.. Zor, çok zor mücadeLe etmek..

Ve döndüğümde, yüzümden uyu$ukLuğu ßir türLü geçmeyen İzmir'in tokadı.. HazırLadığı kötü sürprizLer.. ßiteceğini ßiLmek yetmiyor rahat hissetmeye, kapıLarı açmak için gerekLi güç ßir türLü topLanamıyor ßünyede.. İçim sıkıLıyor..

AkLıma $ehir manzaraLarı geLiyor, mutLuLuktan kapanmı$ göz kapakLarıma yansıdığı kadarıyLa.. GüzeL diyorum, memLeketim ve içinde ßarındırdıkLarı her daim ßir.
ßir oLmanın huzurunu hissetmeye ßa$Lıyorum sonra.. ßir'iz diyeßiLmenin keyfini ya$ıyorum fütursuzca.. İçimdeki sıkıntıları siLip süpürüyor ßu dü$ünce, ßir sonraki ßunaLım daLgasına kadar uzak kıyıLara atıyor..

İçim sıkıLıyor..
ßugünLer geçecek ßiLiyorum, ama içimdeki sesi susturmaya gücüm yetmiyor..
$imdiden özLedim :*
posted by Jaérn. @ 17:12  
1 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..