Ağustos 07, 2006
kéndini ßir ßok sanan(Lar);
ßazı durumLarda, insanLar kendilerini tarif ediLmez ßir ßiçimde dünyanın merkezinde görüyorlar ya; ifrit oLuyorum. ßununLa da kaLmıyorum, gidip gırtLakLamak istiyorum.. ßiLmediği konuLarda ku$ ßeyinLeriyLe yorum yapmaya kaLkı$anLardan, istediğini eLde edemediğinde küLhanßeyi kesiLenLerden, kar$ısındakini ceLLat kendisini melek iLan edenLerden nefret ediyorum.
Sadece sana soruyorum, sen kimsin?
Hayatıma ßodosLama daLıp özeL hayatım hakkında atıp tutma hakkını sana kim veriyor?! Aynaya ßaktın mı sen hiç? Kim 'oğLum sen süpersin nasıL terketmi$ seni..' gißi gaz yoğunLuğunu temin ediyorsa haLt ediyor. Zaten hiçßir $eysin, hiçßir $eyin yüzde ßiri kadar küçüLüyorsun. Zaten yoktun, hiç oLmadın; iyice kayßoLuyorsun.
Hayır merak ediyorum nedir yani, sen ßana aßuk saßuk ßi yorum yaptın diye karaLar mı ßağLayayım? Sana mı sormaLıyım mutLuLuğu ya$ayıp ya$ayamayacağımı; izin mi aLmam gerektiğini dü$ünüyorsun? ßiLiyor musun öyle mutLuyum ki onunLa, hani nefret ettiğin insanLa, sevdiğimLe.. Ne sen, ne ßir ßa$kası umrumda değiL inan. ßenim mutLuLuğum ya da mutsuzLuğum seni aLakadar da etmez zaten!
Son oLarak, hırLamayı, konu$mayı kessen diyorum. ßenimLe aLakası yok, canımı yakmayı ßa$aramazsın.. Sonuçta ''hiç'Ler'' can yakamaz değiL mi?! Sadece; kendi can güvenLiğin ve sağLığın için susmayı tercih etsen daha iyi oLur diyorum; ßenden uyarması..
ßu son!
posted by Jaérn. @ 19:13  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..