Ağustos 11, 2006
fazLa'sıyLa.
Gözya$ı deniLen sıvı, diğer sıvıLarın aksine daha ßi akı$kan sanki; oLduk oLmadık yerLerde ortaya çıkaßiLen.. Kaynağını sıkıntıLarımın ßiriktiği merkezden aLıyor tahminimce, kırıkLarımdan sızıyor.. Tutamıyorum, çoğu zaman eLLerimi yakıyor. DuygusaL oLmak istemiyorum, küçük çocukLar gißi her $eye ağLamak da ama ßana sormadan geLiyor..
Garip günLer geçiriyorum ve ßir o kadar yorucu; hiçßir $ey yapmamama rağmen. GeriLiyorum, üzerimde devamLı ßir sinir haLi.. Neye ya da neden oLduğu çok önemLi değiL geneLde. ALınıyorum, mutsuz hissediyorum.. Aniden ruh haLim deği$iyor; ve i$te yine gözya$Ları..
ÖzLüyorum, hem de çok özLüyorum. Yanında oLmak istiyorum.. eLLerin sanki yeni ßir kaLp sunacak bana; kırıksız.. ßekLemek her geçen gün daha zor geLiyor;
Haftasonunu ßekLe, tercih sonuçLarını ßekLe, duymayı ßekLe.. ßeLki de ßekLemekLe geçiyor ömrüm; ßir yerinde ayağa kaLkıp 'dur!' demeLiyim ßiLiyorum; gücüm oLmuyor.. normaL insanLar gißi gecenin ßu saatinde uyuyor oLmak istiyorum oysa, ßeLki yanıßa$ında kim ßiLir? AğLıyorum, uyku o tuzLu sıvıyLa akıyor gözLerimden. Neden sorusunu sorduğumda kendime, ßu defa güLmek geLiyor içimden; ßardak yüzünden! Lanet oLasıca ßir ßardak yüzünden ağLıyorum yani..
FazLa aLınganım, fazLa gergin ve fazLa duygusaL..
posted by Jaérn. @ 01:11  
1 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..