Ekim 09, 2009
daLqakıran monoLoqLarı.
GerçekLikLe çeLi$kiLi ßir iLi$kisi var dü$Lerin, dü$'mü$ ruhundan cevherin. Gördüğün değiL gösteriLenden ißaretmi$ ve çirkinLe$eßiLirmi$ en güzeL sanıLan ßiLe oLaßiLdiğince. ÜzüLüyorum sana sadece, aynaLarda kendini görememen ne acı.. İçi çürümü$, içi doLduruLmu$, içi kirLenmi$.. ßiLememi$ ßöyLe çocuk oLmaz; sadece ağLayarak çocuk oLunmaz.. Her $eyi söyLeyenLer ßunu söyLeyememi$Ler ona.

---

ßir adım, ßir adım daha.. ßoyLu ßoyunca uzanıyor yoLLar, kaLdırımLarda maziden topuk sesLeri.. İki yakasını ßir araya getiren ßir adamın kravatı parıLdıyor geceye inat, yosun hayatımın her anında güzeL kokuyor.. ßiraz yoğunLa$aßiLirsem duyaßiLirim ßiLe denizkızLarının kaLp atı$Larını.

---

ßurada, her $ey yeni, hayaLLer ßiLe. MutfakLa oturma odası arasındaki sınırsızLık asLında her yerinde.. Gece oLduğunda; ßu $ehir ı$ıL ı$ıL görünüyor; zamanı gelip de saßah oLduğunda anLıyorsun aLtındaki çöpLüğü, karma$ayı, iki yüzLüLüğü. Yine de kadehimi kaLdırıyorum ı$ıLtıLı dünyana; hayatımdan çıkacağın güne içiyorum.

---

ßir ßardak su diLe geLiyor ßazen, gözLerinden döküLen de ßenim diyor inatLa. GözLerim daLıyor ve ßoğuLuyor kiLometreLerce. Amaçsız ve sonuçsuz ßir ßekLeyi$; korkutuyor. ßağımLıLıkLa a$k arasında; sıkı$mı$ ßir yerLerde. YokLuyorum eL yordamıyLa; duruyor hep oLduğu yerde. Nefes aLı$ını hissedemesem de parmak uçLarımda; i$itiyorum.

---

KaßusLarın gerçeğe dönü$mesinden çekindim hep, kaçtım da ciğerLerim izin verdiğince. Kaçmak gereksiz, yersiz.. GüzeL ßir $eyLer var havada, güLdüğümüzde doLu$uyorLar etrafımıza. GüLeLim istiyorum, dağıtaLım anasını satayım. Ağustos ßöcekLeri gißi çatLayarak öLeLim kertenkeLeLikten istifa edip; ne de oLsa o koLtuk hep orada.. AnLatacağım hikayeLer var, güLeLim diye ßiriktiriyorum, koku$masınLar ağzımda, özLetme..

---

"ßir $ey hissetmek güzeL haLa ßu daLgakıranda.. "
posted by Jaérn. @ 01:58  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..