Eylül 03, 2007
küçük itirafLar; {part_3}
Hayatımdaki hüzünLerin kuLLanım süreLeri iyice kısaLmı$, ßunu farkettim. Önceden hadi ta$ çatLasa ßir gün faLan sürüyordu; iyiydi, kararındaydı.. $imdi? ßirkaç saat; ßeLki..
"Zafer kazanmı$ ßir komutan"ım ßen.. Hayatımda sahip oLduğum her $ey ve herkes için kazandığım zaferLer var; asLında kendim için kazandığım zaferLer.. ßenim için kazanıLdığı sanıLan zaferLerden ßağımsız.. YoruLmadım, yıLmadım, pi$man oLmadım.
Kötüymü$üm; "ßeni ßöyLe kuLLanıp ßir kenara atamazsın." diyenLeri duyar gißiyim ve kimi kuLLanmayacağımı ya da eninde sonunda kime döneceğimi ßiLirim ki ßunun için 565 km yoL vız geLir..

Küçük itirafLarım var..
MeseLa;
-ßana $effaf davranan ßirine asLa yaLan söyLemedim, yaLanLarını gördüğüm insanLara oLmadık yaLanLar söyLedim, yediLer.
-"ßu dünyanın merkezi ßenim." diyenLerin kuyruğunu ezdim, farkedemeyecekLeri kadar ince ama haLa kanayan yaraLar açtım; acıdığım söyLenemez.
-ßugüne kadar 2 ki$iyi gerçekten sevdim; 3 ki$iye gerçekten çok değer verdim.. Sevdiğimi söyLedim; çünkü yaLan duymak istediLer. Kırmadım.
-3 ki$iye çok ciddi ßedduaLar e$Liğinde hakkımı haram ettim; haLa geçerLidir. Hepsine ayrı ayrı sinir oLurum..
-HataLarımı er ya da geç teLafi ettim, özür diLedim; küçüLmedim, kazandım.
-KararLarımı ya$adım, kuLakLarımı tıkadım..
-Emek verdiğim hiçßir $eye, muhattaßı dı$ında kimseyi dahiL etmedim.
-"SendeLedim ama dü$medim." diyenLerin yerin kat kat aLtında oLdukLarını göreßiLmeLeri için dua ettim, yeri geLdi gösterdim..

Kötü müyüm?
Ah hayır, hiç sanmıyorum.
Dedim ya, hüzünLenemiyorum da; hay aksi.
$imdi nasıL takacağım kafama söyLedikLerinizi, tüh..
Ahahah:}
Derdinize yanın..
posted by Jaérn. @ 04:54  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..