Mayıs 28, 2008
yéni ya$.
Yaz ayLarına girmeden ßahar temizLiğini yaptım hayatımın.. KirLenmi$, eskimi$, ßeni haketmemi$ insanLardan ßa$Ladım siLmeye.. YerLerine yenisini koydum; yeniLerini daha ßi çok sevdim..
ßunu yapmak gerekiyor zamanı geLince.. YanLı$Ları görünce.. ßöyLe çok daha mutLuyum; çok daha huzurLu.. uzakLardan canım geLmi$; yanıßa$ımda ßir can ßuLmu$um :}
Ho$ oLmayan $eyLer mi oLmu$; o kadar oLacak..
AnLatıp anLatıp kopuyoruz :}

Sonuç oLarak güzeL ßir ya$ geLmi$; ho$geLmi$ :}
posted by Jaérn. @ 12:09  
1 Comments:
  • At 29 Mayıs, 2008 18:22, Blogger Güvenç Ahmetoğlu said…

    kalbimin yakınlarında yer etmiş biricik kuzuma, yine aynı kalpten gelen bir şarkı göndermek istiyorum.
    şarkının adı dostlarım.
    yeni türkü'nün süper baba albümündeki bir parça.dinlediğinde ağlaman dileğiyle kuzum. :)

    kendimi biraz unutlmuş hissettiğim için umut ve güzellik dolu bir şiir yazabilme çabalarım birazcık boşuna oldu ama merak etme yakında hediyeni vericem :)

    yeni yaşın kutlu olsun lem :)

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..