Temmuz 29, 2008
I - 1o;
Sen!
Evet evet, sana diyorum.
O koca poponu oturduğun yere iyice saßitLe ve ßeni dinLe;

Sana vakt-i zamanında paranoyak oLduğunu söyLerken haLa ßi "acaßa" vardı kafamda; artık eminim. YaptıkLarını dinLiyorum ordan ßurdan, ßeni nasıL takıntı haLine getirmi$ oLduğunu duyuyorum.. Her gün ßuraya geLip "ne yazmı$" diye okuyorsun da; ßunu zaten ßiLiyordum..
Ne geçiyor eLine? AptaLLığını ve i$e yaramazLığını yüzüne vurmamı mı ßekLiyorsun? İ$te yapıyorum..

Sen nesin ßiLiyor musun? ßir avuç ßok ßeLki, ayakkaßı taßanLarına sıkı$an toprak tanesi.. ßirkaç fedaiyLe kraLiçeLiğe oynayan zavaLLı ßir figüran.. Tek derdi koca götünün rahatı oLan ßir emßesiL.. Evet evet, emßesiLsin. "EmßesiL" keLimesinin anLamını ßiLiyor musun? Taßiki hayır.. Starßucks'ta oturup kahve içmek, sağda soLda dedikodu yapmak, homini gırtlak yemek yemek ve herhangi ßir konuda sağdan soLdan derLediğin yorumLarı seninmi$ gißi anLatmaktan ßa$ka ne ßiLirsin ki zaten.. Git de öğren ne oLduğunu..

O ßiLgisayardan fotoğrafLarı siLiyorsun hemen. ßizde ßiLe oLmayan fotoğrafLarı ßuLmu$sun; ßu nasıL ßir akıL hastaLığıdır.. Ha sen $imdi sinir krizLeri faLan geçiriyorsundur artık konu$uyoruz, görü$üyoruz diye.. Çıkarttığın kavgaLardan da haßerim var, istanßuL'da kimLerin koynunda uyuduğundan(?) da, ßeni daha fazLa zorLama.

Yeter artık!
Senin gißi ßo$ ßiri için yeterince uzun ßir yazı.
Siktir git $imdi.
Kapat sayfayı;
ßir daha da uğrama.
AkıL hastaLarına ayıracak pek vaktim yok.
posted by Jaérn. @ 11:30  
1 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..